در آستانه هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و با هنر، جناب اقای دکتر موسی خادمی استاندار محترم لرستان به همراه معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی و معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی و سایر مسئولین محترم استانی و شهرستانی در تاریخ 1400/06/03 از پروژه در حال احداث دامداری 6000 راسی دلفان بازدید نمودند.
در این بازدید در ابتدا گزارش مبسوطی توسط مدیر عامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان جناب آقای مهندس مجید بابلیان ارائه گردید. ایشان مبلغ هزینه کرد این پروژه از ابتدای ساخت تا به امروز را بالغ بر 120 میلیارد تومان اعلام نمودند و افزودند که تا کنون این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و موفق به انتقال 600 راس دام مولد به محل پروژه شده ایم.
همچنین ابراز امیدواری کردند که تا اسفند ماه سال جاری تعداد دام انتقالی به پروژه را به 1350 راس رسانده و به فضل الهی در سال آینده برای این پروژه، تولید 80 تن گوشت و 4500 تن شیر در سال قابل پیش بینی می باشد.
استاندار محترم لرستان ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین از عوامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان تقدیر نمودند و سرعت پیشرفت پروژه را در طی کمتر از 2 سال ستودنی برشمردند.
در ادامه بازدید مدیر عامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان بر لزوم پیگیری اخذ تسهیلات پروژه از بانک های استان تاکید نمودند که استاندار محترم در این خصوص دستور پیگیری صادر کردند. همچنین جهت اخذ سهمیه دو دستگاه تراکتور جهت پروژه دلفان ضمن پیگیری معاونت محترم استاندار، مقرر گردید تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری این سهمیه به این پروژه تخصیص داده شود و این تراکتور ها جهت استفاده در پروژه دلفان، به شرکت گلدشت نمونه اصفهان واگذار گردند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.