مراسم تودیع و معارفه مدیریت حراست شرکت گلدشت نمونه اصفهان، در تاریخ 98/05/03 و پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پیر مرادی در محل مسجد شرکت و با حضور مدیریت محترم عامل شرکت گلدشت، نماینده محترم حراست مرکزی شستا، مدیریت محترم حراست هلدینگ صنایع عمومی تامین و پرسنل محترم شرکت گلدشت نمونه برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا آقای مهندس سعید صالحی مدیریت محترم عامل شرکت، از زحمات خالصانه و بی دریغ مدیریت سابق حراست جناب آقای میثم اصلانی در طی سال های متوالی حضورشان در این شرکت، تقدیر و تشکر کرده و برای ادامه راه و زندگی ایشان آرزوی توفیق روز افزون کردند. همچنین ضمن تبریک به مدیریت جدید حراست جناب آقای سید طالب موسوی برای ایشان نیز در سمت جدید آرزوی موفقیت کرده و از کلیه پرسنل، کمال همکاری و همدلی با مدیریت حراست جدید در جهت پیشرفت و تعالی شرکت را خواستار شدند.
در ادامه آقایان دکتر دادپور نماینده محترم حراست مرکزی شستا و آقای طاوسی مدیریت محترم حراست هلدینگ صنایع عمومی تامین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت سابق حراست، برای مدیریت جدید، آرزوی موفقیت کردند.
در بخش بعدی این مراسم، لوح تقدیری به پاس زحمات آقای اصلانی به وی تقدیم و متن آن توسط مهندس آرش لرکی محمدی در حضور پرسنل شرکت قرائت گردید.
در انتهای مراسم مدیریت قدیم و جدید حراست شرکت برای حضار سخنرانی کردند. آقای اصلانی ضمن تبریک به مدیریت جدید حراست و آرزوی توفیق برای ایشان از پرسنل شرکت بخاطر همکاری های صادقانه در طی این مدت تقدیر و از آن ها حلالیت طلب کردند. آقای موسوی نیز ضمن آرزوی پیروزی و سربلندی برای مدیریت اسبق حراست و ابراز خرسندی برای حضور در این شرکت، از پرسنل کمال همکاری را خواستار شدند تا هرچه سریعتر با محیط جدید آشنا شده و بتوانند به یاری خدا و همدلی همکاران، در رسیدن شرکت به سر منزل مقصود مفید فایده قرار بگیرند.
جلسه با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.