ا حضور دکتر ربیعی و دکتر نوربخش انجام شد؛

تقدیر ازشرکت های برتر در سومین جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شستا

شرکت های برتر در سومین دوره جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و مدیران عامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ ها و شرکت های تابعه مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر ازشرکت های برتر در سومین جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شستا

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی در این مراسم، پیشرفته ترین نوع ارزیابی را خود ارزیابی دانست و گفت: پیش برندگی سازمان ها به ارزیابی متکی است و بدون سنجه های ارزیابی این امر امکان پذیر نیست.
دکتر علی ربیعی افزود: اصلاحات راه بی بدیلی برای سازمان هایی شبیه ماست.
وی گفت: اصلاح به این معناست که باید مدام خود را به روز کنیم و مورد قضاوت قرار دهیم. در اوایل انقلاب اسلامی نشست هایی به منظور خود انتقادی و احیای خود داشتیم که روشی برای خود ارزیابی به شمارمی رفت که روشی مدرن به شمار می رود.
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی مدیریت را درسه دسته مدیریت های کاهنده، مدیریت های تداوم دهنده و فزاینده دسته بندی و اضافه کرد: اگر معیار درست و سلامت وجود نداشته باشد سازمان ها دچار پیری زودرس وآثار برخی از مدیریت ها به مدیریت های دوره بعدی منتقل می شود.
دکتر ربیعی افزود: معیارها و ارزیابی هایی که می گذاریم تفاوت بین مدیران را مشخص می کند. دراین ارزیابی هاست که به ضعف ها و نقاط قوت در مهارت های انسانی و یا  فنی می توان پی برد ودر این مرحله است که می توان از نظام آموزشی و مشاوره ای بهره جست و یا جایگاه ها را تغییر داد. با الگو سازی از مدیر کامل می توان شیوه سازی به وجود آورد.
وی گفت: شاخص های عمومی ای که از این ارزیابی بیرون می آیند باید به بحث گذاشته شوند.
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی بر ارزش دانش ذهنی تاکید کرد و با ذکر مثالی از مدیریت ژاپنی ادامه داد: دانش ضمنی نیز بسیار با اهمیت است و با سازمان دهی مناسب می توان از دانش مدیران بهترین بهره ها را برد.
وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی با تاکید بر این که ما بر اقتصاد مقاومتی پایبند هستیم، افزود: اقتصاد مقاومتی را راهی می دانیم برای این که از آسیب های اجتماعی و شکنندگی دورباشیم و هم این که تاب آوری بیشتری برای کشورخود داشته باشیم. ما به دانش بنیان کردن امور معتقدیم و این امر یک تجربه جهانی است و باید با بومی کردن دانش جهانی از آن به عنوان الگو استفاده کنیم.
دکترربیعی تصریح کرد: شاخص های اقتصاد مقاومتی باید به عنوان شاخص معیار باشد و سرمایه گذاری ها باید به سمتی برود که از ناعدالتی ها کاسته شود و در کنار سودآوری ، برون زایی را نیز تقویت کنیم.
دکترربیعی نوآوری ودرون زایی را درشرکت ها از ابعاد اقتصاد مقاومتی دانست و اشاره کرد: باید از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ملاک و معیار حتی برای استفاده از تجربیات و فرصت های جهانی وبرون گرایی درنظربگیریم.
وی یاد آورشد: اقتصاد مقاومتی بربرون گرایی تاکید دارد،  بنابراین باید میزان جذب سرمایه گذاری خارجی و بهره مندی از فرصت های جهانی را بیش از پیش افزایش دهیم و استفاده از بازارهای آسیای جنوب شرقی ، افریقا، امریکای شمالی و کشورهای تازه صنعتی شده فرصت خوبی برای تحقق این امر است.
وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه های دکتر روحانی برشمرد و گفت: شفافیت اولویت کارماست و هیچ گاه موضوعی دست دوم محسوب نمی شود.
دکترربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدامات و عملکرد دکترنوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: استفاده از هوش تجاری (BI) به منظور ایجاد شفافیت برای ما یک معیارارزیابی و ارزش گذاری برای  مدیران به شمارمی رود چرا که این سامانه به ایجاد شفافیت بیشتر کمک به سزایی می کند.
وی تاکید کرد : کارفرمایان ما کارگران و بازنشستگان هستند و و توقع من از همکارانم در این جمع این است که ترتیبی فراهم کنند که روز به روز نظارت آنان برما و شفافیت کار ما بیشتر شود.
گفتنی است؛ در سومین جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از شرکت های برتر تقدیرشدند.
شرکت رایتل در این جشنواره از منظر ارزش، مشتری، فرایندها و رشد و یادگیری تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
شرکت پتروشیمی فن آوران در راستای سیاست ها و راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی مبنی بر ارتقای بازدهی سرمایه گذاری ها و با استراتژی ترسیم شده مبتنی بر بهره گیری از ظرفیت های بومی و اقتصاد مقاومتی، موفق به کسب رتبه برتر طرح رتبه بندی شرکت های شستا شد.
همچنین شرکت سیمان قاین مفتخر به اخذ نشان در سومین جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شستا با رویکرد مقاومتی شد.

شرکت اوزان نیز بر اساس نتایج این ارزیابی، با کسب امتیاز ٧٣٨ (از ١٠٠٠) در بین تمامی شرکتهای تابعه شستا، رتبه هفتم و در بین شرکتهای عضو شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، رتبه دوم را کسب نمود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.